Istana Ad-Dajjal...


•••(۞)••••السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ الله••••(۞)•••


Hai eberibadi.. Kat entry ni aku nak share dengan korang pazal sesuatu yang agak penting.. (yeke agak penting bukan memang penting ke) Ntah la janji ada gak kepentingannya tu, iaitu tentang ISTANA AD-DAJJAL.. Hah apa yang korang taw tentang ISTANA AD-DAJJAL ni ..emm.. Apa-apa pown baca erk selamat membaca yerk!!!

Jika sebelumnya kaum Zionis ini secara bersembunyi, bahkan berdolak dalih, namun bulan Februari lalu mereka telah menyatakan secara terbuka, ingin menghancurkan Masjid Al-Aqsa. Mereka sudah lama membuat perancangan yang teliti demi membina masa depan buat kaum Yahudi.

Adakah anda tahu bahawa zionis yahudi laknatullah yang ingin menghancurkan masjid Al Aqsa demi mendirikan sebuah kompleks kuil yahudi terbesar didunia.

Di manakah lokasi kuilnya? ------------------------------------------------------------------------------------

Lokasinya di atas tapak masjid Al-Aqsa.

Merujuk gambar diatas, sepertinya batu itu untuk pembangunan besar sekali. Jadi membuat kita bertanya seberapa besar bangunan yang akan dibuat dengan batu sebesar itu. Bisa dibandingkan dengan besar batu bata untuk membuatan rumah tempat tinggal. Dengan batu sebesar gambar diatas, berapa besar kira-kira bangunannya nanti? 

seluruh umat Islam di dunia bersatu padu menolak pembangunan kuil yahudi ini, bahkan menolak penjajahan Israel. Jelas sekali bahwa ini adalah suatu bentuk pelanggaran HAM, membangun tempat beribadah dengan menghancurkan dan membinasakan.

Kenapa kuil itu penting buat mereka? ------------------------------------------------------------------------

Kerana kuil tersebut adalah tempat pemerintahan Al-Massih Ad-Dajjal kelak.

Kuil yang dimaksudkan ialah `The Solomon Temple` atau dikenali juga sebagai Haikal Sulaiman. Ia dibangunkan untuk menyambut ketibaan ketua mereka, iaitu Dajjal. Ia juga sebagai tempat pemerintahan apabila Dajjal dilepaskan ke dunia nanti.

Siapa yang cadangkan untuk membina kuil ini? -------------------------------------------------------------

Bermulanya pada tahun 1118, apabila buku-buku sihir purba milik bani Israil yang dirampas oleh Nabi Sulaiman dan menyimpan di dalam bilik rahsia di bawah al-Aqsa telah dijumpai oleh kumpulan The Knight Templar atau lebih dikenali pada zaman sekarang sebagai “Freemason”.

The Knight Templar telah menemui bilik rahsia tersebut dan mempelajari symbol-simbol dan sihir-sihir Bani Israil lantas mereka meninggalkan agama Kristian dan mengamalkan upacara menyembah Iblis. 

Mereka dapat berhubung dengan Al-Massih Ad-Dajjal yang sedang dikurung sebelum kelahiran Nabi Muhammad s.a.w lagi. Dajjal menjanjikan mereka kekuasaan, kekayaan dan segala macam kenikmatan yang tiada tandingan. Sebagai balasan, para penyembah Iblis ini perlu bekerja untuk Dajjal dalam melaksanakan semua konspirasi agungnya, termasuklah membina Haikal Sulaiman.

Apabila Jurusalem Berjaya dirampas oleh tentera Islam kembali, Freemason terpaksa lari balik ke Eropah. Lantas Freemason berkembang di Eropah seperti mana kita lihat sekarang.

Setelah mereka menguasai Eropah, mereka memperluaskan kuasa mereka ke seluruh dunia. Bermulalah era penjajahan. Akhirnya mereka Berjaya menguasai Jurusalem semula dan mesti didirikan Haikal Sulaiman untuk ketua mereka, iaitu Dajjal.

Langkah pertama, orang Yahudi mesti ditindas supaya mereka dalam keadaan terdesak. Holocaust dirancang. Setelah Yahudi terdesak, Freemason perkenalkan "Zionis" kepada Yahudi kononnya untuk menyelamatkan Yahudi.

Orang Yahudi dihasut untuk membina sebuah Negara di Palestin bagi mengelakkan mereka daripada ditindas. Mereka juga dihasut supaya membina Haikal Sulaiman. Walhal, di dalam Talmud sendiri terdapat larangan kepada Bangsa Yahudi daripada membina sebuah Negara sendiri. 

Orang Yahudi dijadikan kambing hitam bagi menubuhkan Haikal Sulaiman untuk menyambut kedatangan semula Al-Masih Ad-Dajjal. Pertubuhan Zionis telah dicipta oleh para penyambah syaitan untuk menipu seluruh Kaum Yahudi yang ditindas oleh mereka sendiri. 

Kerana itulah sebahagian Yahudi yang menyedari agenda jahat tentera Dajjal ini berusaha menyedarkan dunia bahawa orang-orang Yahudi telah ditipu oleh Zionis. Tetapi hakikatnya hampir semua Yahudi sekarang sudah menjadi pengikut Zionis.

Selepas itu, Zionis mengarahkan Yahudi supaya memperdaya orang Kristian. Mereka juga memperdaya musuh-musuhnya yakni umat Islam. Untuk memperdaya umat Kristian, kaum Zionis menyusupkan nilai-nilai Talmud ke dalam Bibel seperti yang terjadi atas Injil Scofield atau Injil Darby. Bahkan Injil versi King James sebagai Injil rasmi Barat pun demikian.

Yahudi yang asalnya tidak pernah berkawan dengan Kristian, tidak pernah dalam sejarah. Malah orang Kristian menuduh orang Yahudi melakukan jenayah yang paling besar, iaitu membunuh tuhan orang Kristian. Tapi kini, apabila Zionis berjaya memperdaya Yahudi dan Kristian, sesuatu yang pelik, aneh, misteri dan menjadi tanda tanya, apabila wujudnya jalinan persahabatan dan pakatan Kristian-Yahudi. Sebab itu, tidak aneh jika sekarang ini sikap politik umat Kristian seolah-olah membantu kaum Yahudi. 

Orang-orang Kristian ini telah ditipu dan diracuni Zionis sehingga tidak mampu membangkang dan mereka lupa bahawa salah satu agenda utama Zionis ini adalah juga menghancurkan Takhta Suci Vatikan dan memindahkannya ke Yerusalem.Menurut keyakinan Yahudi, jika Messiah sudah bertahta di atas singgahsana Haikal Sulaiman, maka Messiah itu akan memimpin kaum Yahudi untuk memerangi siapa pun yang tidak mau tunduk pada The New World Order, yakni si Yahudi itu sendiri.

Jadi kesimpulannya disini, berhati-hatilah penganut agama Islam kerana Zionis sentiasa memperdaya kita. Mereka tidak akan memperdaya dengan terus-terang, sebaliknya mereka akan perlahan-lahan memperdayakan kita. Antara yang banyak dari kita telah terpengaruh adalah cara pemakaian seperti mereka. Ada juga lagu-lagu yang menyesatkan kita, seperti lagu Lady Gaga.

Nauzubillah min zalik...

Thankz coz sudi baca entry aku, Like larh kalau suka :3

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen anda di sini :)
Terima kasih mengkritik :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...