Cahaya Bulan


•••(۞)••••السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ الله••••(۞)•••

Hai gaiss
Harini bercerita pasal cahaya bulan ye anak- anak
XD
Bagi yang nak mengenali aku,
Salah satu bahagian dari aku adalah BULAN

Aku seorang SELENOPHILE !

Kenapa SELENOPHILE ?
Adalah ceritanya ;)

Akhirnya semua akan tiba pada suatu hari yang biasa
Pada suatu ketika yang telah lama kita ketahui
Apakah kau masih selembut dahulu
Memintaku minum susu dan tidur yang lelap
Sambil membenarkan letak leher dimejaku

Kabut tipis pun turun pelan-pelan di lembah kasih
Lembah mendala wangi
Kau dan aku tegak berdiri melihat hutan-hutan yang menjadi suram
Meresapi belaian angin yang menjadi dingin

Apakah kau masih membelaiku semesra dahulu?
Ketika ku dakap, kau dakap lebih mesra, lebih dekat
Apakah kau masih akan berkata kau debgar degup jantungku
Kita begitu berbeza dalam semua kecuali dalam cinta

Cahaya bulan menusukku dengan ribuan pertanyaan
Yang tak akan pernah ku tahu di mana jawapan itu
Bagai letusan api bangunkanku dari mimpi
Sudah waktunya berdiri mencari jawapan kegelisahan hati



Yeeahh sekarang tiba masanya untuk kita bangkit dalam menempuh onak dan duri dalam kehidupan kita yang serba mencabar ini :)

Thankz coz sudi baca entry aku, Like larh kalau suka :3

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen anda di sini :)
Terima kasih mengkritik :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...