Selagi Belum Akad...

•••(۞)••••السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ الله••••(۞)•••


(¯`v´¯) Bismillahirrahmanirrahim...
  `·.¸.·´`·.¸•*¨¨*•.¸¸❤`·.¸.¸¸.•
*❤

❤¸¸.•» Ya Allah..

Salah kah aku tidak bertemu dengan nya pada hari ini...
kerana aku ingin mengelakkan maksiat itu dr terus berlaku..
adakah aku bersalah padanya Ya Allah.. ♥

❤¸¸.•» Ya Allah..
Aku tidak kisah siapa pun dia, tapi adakah aku patut patuh akan kehendaknya..
Aku tahu, aku ini manusia yang serba kekurangan tetapi aku tidak mahu melakukan terus terusan jadi sebegini..
Aku inginkan seseorang yang boleh membimbing dan membentuk sebuah keluarga yang penuh dengan keimanan dan kasih sayang pada Mu... ♥

❤¸¸.•» Ya Allah..
Hanya padaMu aku meminta,
lindungilah diriku, ahli keluargaku, sahabat2ku dr melakukan apa shj yg dilarang olehMu..
sesungguhnya, neraka itu amatlah aku takuti.. dan syurgaMu itu amat ku impikan..
maka, Kau sinarilah hati kami dengan sinar hidayahMu.. ♥

✿`*•.¸❤ Aamiin Aamiin Ya Rabbal A’lamiin ✿`*•.¸❤

Thankz coz sudi baca entry aku, Like larh kalau suka :3

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen anda di sini :)
Terima kasih mengkritik :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...